لیگ برتر دلش برای هواداران گهرتنگ می شود

 

 

 

 

 لیگ برتر دلش برای هواداران گهرتنگ می شود

 

سایت ایران41:هوادارانی از زن و مرد که دلسوزانه تیم خودشون رو حمایت می کردند و دوست نداشتند تیم حریف با ناراحتی از شهرشون بیرون بره ، کاری می کردند که تیم حریف خوشحال و با خاطره خوش از شهردورود خارج شود.

هوادارانی که از نداشتن استادیومی استاندارد و بدون امکانات رنج می بردند، هوادارانی که برای تجهیز شدن استادیومشون لحظه شماری میکردند ، هوادارانی که روز وشب کارشون شده بود تیم گهر و استادیوم تختی که تا پایان لیگ برتر هم جایگاه تماشاگرانش آماده نشد و هواداران گهر بر سر دیوار ها وبام خانه ها به تشویق تیمشون پرداختند.

بی شک بهترین هواداران ایران هواداران گهر هستند ،بدون اغراق باید هواداران گهر را بهترین هواداران ایران دانست ،این حرف من نیست ، این حرفها را بازیکنان ومربیانی که به این شهر آمده اند می گویند( امیر قلعه نویی ،علی دایی،یاوری،ویسی،مرفاوی،مظلومی و...) این افراد از سرشناس ترین مربیان فوتبال هستند که همگی به اجماع هواداران گهر را نمونه خواندند.

از مربیان که بگذریم بازیکنان تیمهای رقیب لب به تحسین این تماشاگران گشودند ،سیدمهدی رحمتی در مصاحبه بعد از بازی گفت:اولین بار است در استادیومی فحاشی نشنیدم .

 بعد از بازی با آلومینیوم رضا ناصحی و میلاد میداوودی را بیرون ورزشگاه در میان انبوه هواداران گهر دیدم ،جلو رفتم و به ناصحی گفتم:رضا جان تو کدوم استادیوم این جور راحت کنار هواداران تیم رقیب موندی و اینقدر با احترام باشما برخورد کردند،تازه اونم بعد از بردن تیم رقیب ؟رضا تو یه جمله با احساس خیلی بالایی گفت: خدایش بهترین هواداران ایران اینجان هیج جا اینقدر احساس راحتی نکردیم.

آره دورود شهر اخلاقه به خودم میبالم تو همچین شهری زندگی میکنم با همچین مردمی، درسته دله ما واسه لیگ برتر تنگ میشه، اما دل لیگ برتر خیلی بیشتر برای این هواداران تنگ خواهد شد،چون ما به لیگ برتر اخلاق را هدیه دادیم . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: